temam parçalanmaydı,kompozisyonda aks prensibinde variation kullandım.aslında form olarak L söylemiştiniz hocam fakat onu yansıtamadım makete.ortadan yavaşça parçalayan(belki yaran)aksı belli etmeye çalıştım.maketten çıkan parçaları ekledim,ayrı parça kullanmadım.
ama taşduvara referans veren bir şekilde mi olmalı yoksa buna zıtlık mı yaratmalı?ya da buradaki taş parçalarının kompozisyonda oluşacak dominant bir öğeden parçalandığını gösteren bir kompozisyon oluşturabilir miyim?
benim aklıma gelen şu. Taş duvarın yatayda ayırdığı bazı lineer hatlar var. Örneğin aynı orantılarda bu kez düşeyde bir guideline çizsek. Altta o ızgarayı transparency ile izleyerek üstte başka bir kompoziyon kursak. şart değil, dairesel formlardan veya curvelere sahip olması. Ben çizim ile çalışmanı önereceğim sana... Örneğin yarın sabaha kadar çalış, at bloğa. Ben bakarım.
6 yorum:
temam parçalanmaydı,kompozisyonda aks prensibinde variation kullandım.aslında form olarak L söylemiştiniz hocam fakat onu yansıtamadım makete.ortadan yavaşça parçalayan(belki yaran)aksı belli etmeye çalıştım.maketten çıkan parçaları ekledim,ayrı parça kullanmadım.
Naciye,
Resmi açıp büyütemiyorum. Hemen takrar yollar mısın lütfen?
Bu taş duvarın dokusu bize hiç yol gösteremez mi?
daha organik formlar olabilir mi mesela hocam?ya da duvardaki dokunun yataylığına paralel bir aksda oluşan kompozisyon?
ama taşduvara referans veren bir şekilde mi olmalı yoksa buna zıtlık mı yaratmalı?ya da buradaki taş parçalarının kompozisyonda oluşacak dominant bir öğeden parçalandığını gösteren bir kompozisyon oluşturabilir miyim?
benim aklıma gelen şu. Taş duvarın yatayda ayırdığı bazı lineer hatlar var. Örneğin aynı orantılarda bu kez düşeyde bir guideline çizsek. Altta o ızgarayı transparency ile izleyerek üstte başka bir kompoziyon kursak. şart değil, dairesel formlardan veya curvelere sahip olması. Ben çizim ile çalışmanı önereceğim sana... Örneğin yarın sabaha kadar çalış, at bloğa. Ben bakarım.
Yorum Gönder